ماه پر خیر و برکت رمضان بر شما عزیزان مبارک باد.

رستوران نایب ساعی به اطلاع می‌رساند که در ماه مبارک رمضان، رستوران نایب از ساعت 11:30 تا ساعت23:30 آماده ارائه سرویس می‌باشد.

گیف کارت

گیف کارت یا همان کارت هدیه نایب ساعی با ارزش مبالغ متعدد می‌باشد که می‌توان برای هدیه دادن به جای وجه نقد از آن استفاده کرد و بسیاری از شرکت‌ها خصوصی یا دولتی یا نهادهای مختلف به منظور تشویق کارمندان و یا پاداش از این کارت ها استفاده می‌کنند.شما غزیزان برای سفارش گیف کارت می‌توانید به رستوران نایب ساعی مراجعه بفرماپید.

موسسه GOLDEN SPOON این گواهی کیفیت را به رستوران نایب ساعی اعطا کرده،به دلیل مطابقت با استانداردهای مشتری مداری براد فورت که اهمیت نیاز های مشتری را در درجه اول قرار می‌دهد.بدینسان رستوران نایب ساعی به مجموعه رستوران‌های BRADFORT GOLDEN SPOON پیوسته است.

رستوران نایب ساعی 

در پی اپیدمی ویروس کرونا، وظیفه خود می‌داند که سلامت مهمانان عزیز خود را تامین کند،از این رو رستوران نایب تمهیدات لازم از قبیل(گیت ضدعفونی کننده،اندازه‌گیری تب و…) را اجرا کرده تا شما عزیزان مثل همیشه لحظات خوب و امنی را در رستوران نایب ساعی داشته باشید.

رستوران نایب ساعی 

به اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم درب ورودی غربی(خیابان شهید اکبری) نیز مجهز به گیت ضدعفونی کننده شد.

رستوران نایب ساعی

با قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان به اطلاع می‌رسانیم رستوران نایب همزمان با عید سعید فطر آماده پذیرایی از مراسم و مهمانی می‌باشد

رستوران نایب ساعی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به اطلاع می رساند:

 نایب ساعی آماده پذیرایی از مراسم و مهمانی‌ها و همچنین آماده عقد قرارداد برای مراسم های اداری،شرکت ها و …می باشد.