نایب ساعی و میهمانی های نوروزی

مدیریت و مجموعه کارمندان رستوران نایب ساعی، هر ساله پیش از فرا رسیدن سال جدید و به بهانه آمدن نوروز،برنامه ریزیهای دقیقی انجام میدهند. از آنجایی که حال و هوای نایب ساعی در نوروز متفاوت از روزهای دیگر سال است، این مجموعه سعی دارد تا در روزهای آخر سال با گل آرایی و چیدن سفره هفت سین در رستوران به استقبال بهار رفته و از مهمانان خود با افتخار پذیرایی کند.

نایب ساعی و جلسات آخر سال

با نزدیک شدن به عید و سال جدید،شرکتهای بازرگانی و نهادهای دولتی و خصوصی مشغول جمع بندی فعالیتها یک ساله کاری خود بوده و نیز در حال برنامه ریزی برای سال پیش رو هستند. از این جهت در این ایام جلسات کاری فشرده و متعددی برگزار میشود.
وجود شرکتهای فراوانی که در خیابانهای اطراف رستوران نایب ساعی هستند،مانند خیابان وزرا، بخارست، ولیعصر، یوسف آباد و… باعث شده است تا بسیاری از این شرکتها در اسفند ماه جلسات خود را در این مجموعه برگزار کنند.

مسافران نوروزی در نایب

تجربه سالیان گذشته نشان میدهد که بسیاری از افرادی که در ایام نوروز رستوران نایب ساعی را انتخاب کردهاند،سوای از مشتریان همیشگی و وفادار این مجموعه،مسافران و گردشگران داخلی و خارجی هستند که از شهرهای دور و نزدیک به تهران آمده و یا از کشورهای دیگر به پایتخت ایران سفر کردهاند. به این دلیل فضای بسیار شیک و مناسب و قابلیت پذیرایی از حدود پانصد نفر به صورت همزمان در رستوران نایب ساعی،بسیاری از آژانسهای مسافرتی و گردشگری نیز اکیپهای مسافری خود را به این مجموعه دعوت کرده تا برای یکی از وعدههای ناهار یا شام کیفیت باالی انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را تجربه کنند.

نایب ساعی و میهمانی های خانوادگی

در فرهنگ و سنت مردم ایران، نوروز، ایام دید و بازدیدهای خانوادگی است. بعضی از خانوادهها،علاقه مندند تا از مهمانان خود به صورت گروهی یا جمعی در رستوران پذیرایی کنند. رستوران نایب ساعی با داشتن گارسن های حرفه ای و آموزش دیده، خود را متعهد می داند تا بهترین خدمات و پذیرایی را ارائه داده و شایسته مهیمانان خود از آنها پذیرایی کند. گفتنی است کسانی که می خواهند میهمانانی های خود را بیرون از رستوران یا در خانه برگزار نمایند، میتوانند غذاهای خود را از این رستوران سفارش داده و نوش جان کنند. به جهت برقراری نظم و انجام پذیرایی شایسته از مشتریان و مهمانان گرامیشان، لازم است تا داوطلبان رزروهای گروهی، از قبل هماهنگهای لازم را با همکاران ما در رستوران داشته باشند.

© کپی رایت - رستوران نایب ساعی 1401
سفارش شما
  • سبد سفارش شما خالیست